Pastagratäng

Japp, jag försöker leka kock, som rubriken medelar. Jag vet inte riktigt hur det går, matlagning är ju konst på hög nivå. MEN, ingridienserna borde rimligtvis inte skära sig... jag menar, hur kan falukorv, pasta, mjölk, tomater, ost, salt, peppar, vitpeppar, oregano och basilika skära sig??? Låter helt ologiskt och konstigt...

 

Jag borde börja plocka ihop min smutstvätt nu, har tvättstugan klockan 14:00 - 22:00. Jag borde också ta tag i mig själv och börja städa. Har vart iväg till djursjukhuset hela förmiddagen och således fått nada gjort. Ska vara klar med allt klockan fem... HJÄLP! Ge mig motivation! Jag borde också börja läsa böckerna jag var iväg och lånade. En sisådär 5 kapitel framför mig... i facklitteratur... Ahhh hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0